Självskattning

Ja, så var det det här med självskattning. När jag kom till träffen den 15 november, var jag helt nollställd. Hade ingen aning om vad den här kursen kommer att innebära. När jag kom därifrån surrade mitt huvud av tankar. En av tankarna var att det här kommer jag aldrig att klara. Var ska jag börja? Kommer tiden att räcka till? osv....Jag tror att allt kommer att hamna på sin plats vad tiden lider.

Vad det gäller min nuvarande förståelse är den inte stor. Jag tror egentligen absolut noll. Alltså det kan bara bli bättre.