Balltorpseva
Sidor
Startsida
Självskattning
Om mig själv
Den svårfångade reflektionen
Pedagogisk dokumentation
söndag 22 januari 2012
Har varit ute på en härlig promenad i vintervädret med min hund Saga.
Visst är träden vackra med all sin snö.
1 kommentar:
ChaL8
22 januari 2012 kl. 12:38
Härliga vinterbilder! Gillar Saga snön?!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Härliga vinterbilder! Gillar Saga snön?!
SvaraRadera