Balltorpseva
Sidor
Startsida
Självskattning
Om mig själv
Den svårfångade reflektionen
Pedagogisk dokumentation
tisdag 24 januari 2012
Äntligen klar med
alla delar inför träffen imorgon (tror och hoppas jag). Det har varit en pärs och tagit mycket längre tid än vad jag trodde det skulle ta. Men kul och läroríkt!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar