Nu tror jag att jag har fått "koll" på läget. Bilder och fräckare sidor får vila till nästa gång.
Oj, detta var svårt!
Det är en hel process att bara sätta sig in i hur en Blogg fungerar. Har fått skrivit, publicerat, tagit bort och börjat från börja igen. Till slut ska det nog fungera.