söndag 22 januari 2012

Litteraturseminarium


Den 5 januari träffades vi på Toltorpsskolan för ett litteraturseminarium. Tyvärr kunde vi inte hålla på så länge. Larmet gick igång och vi var tvungna att lämna lokalerna. Den tiden vi höll på var dock givande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar