tisdag 24 januari 2012

Äntligen klar med alla delar inför träffen imorgon (tror och hoppas jag). Det har varit en pärs och tagit mycket längre tid än vad jag trodde det skulle ta. Men kul och läroríkt!

söndag 22 januari 2012

Har varit ute på en härlig promenad i vintervädret med min hund Saga.















Visst är träden vackra med all sin snö.









Litteraturseminarium


Den 5 januari träffades vi på Toltorpsskolan för ett litteraturseminarium. Tyvärr kunde vi inte hålla på så länge. Larmet gick igång och vi var tvungna att lämna lokalerna. Den tiden vi höll på var dock givande.